Czas i koszty dostawy

Koszty dostawy usługą E-PRZESYŁKA/Odbiór w punkcie - Poczty Polskiej (tylko przy przedpłacie):

a) 1 produkt - 7,90 zł.

b) 2 produkty - 8,90 zł.

c) 3-4 produkty - 9,90 zł.

d) powyżej 4 produktów - 12 zł.

Koszty dostawy firmą kurierską DPD

a) przy przedpłacie, niezależnie od wielkości zakupów: 12 zł.

b) przy płatności przy odbiorze, niezależnie od wielkości zakupów: 16 zł.

Koszty dostawy Pocztą Polską

a) przy przedpłacie, niezależnie od wielkości zakupów: 12 zł.

b) przy płatności przy odbiorze, niezależnie od wielkości zakupów: 16 zł.

 

4.2. Dostawa (wyciąg z regulaminu)

4.2.1. Zamówienia złożone przez klientów Sklepu internetowego kompletowane są przez Sprzedawcę w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy zgodnie z §3.10 Regulaminu. Na czas realizacji składa się czas niezbędny do skompletowania przedmiotu zamówienia.

4.2.2. Wysyłka zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na adresy znajdujące się na terytorium Polski. W celu złożenia Zamówienia obejmującego wysyłkę zagranicę należy skontaktować się indywidualnie ze Sprzedawcą.

4.2.3. W przypadku braku odmiennej umowy Sprzedawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, w terminie nie dłuższym niż trzydzieści dni po złożeniu przez kupującego oświadczenia woli o chęci zawarcia umowy (§ 3.7 Regulaminu).

4.2.4. Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy/odbioru towaru wybranego przez Klienta i nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych od momentu zawarcia umowy sprzedaży zgodnie z § 3.10 Regulaminu.

4.2.5. Sprzedawca powierza dostarczenie towarów podmiotom trzecim prowadzącym w tym zakresie działalność gospodarczą, może to być: Firma kurierska UPS, Firma kurierska GLS, Firma kurierska DPD, firma kurierska KEX, Poczta Polska.

4.3. Odbiór towarów

4.3.1. Sprzedawca informuję że Klientom przysługuje prawo do sprawdzenia stanu przesyłki po jej dostarczeniu na miejsce wskazane w zamówieniu. Sprawdzenia stanu przesyłki przysługuje przed jej odbiorem od przewoźnika.

4.3.2. W przypadku kiedy, przed wydaniem przesyłki okaże się, że uległa ona uszkodzeniu bądź doznała ubytku to przewoźnik ma obowiązek sam niezwłocznie ustalić protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jednak w większości przypadków Przewoźnik wykonuje te czynności na żądanie uprawnionej do odbioru osoby.

4.3.3. Informujemy, że jeżeli po wydaniu przesyłki zauważą Państwo ubytek lub uszkodzenie niedające się z zauważyć z zewnątrz, to przysługuje Państwu prawo, niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki, żądać od przewoźnika ustalenia stanu przesyłki.

4.3.4. W przypadku jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości prosimy o kontakt z Sprzedawcą pod numerami telefonów wskazanymi na stronie internetowej Sprzedawcy.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl